Imos de shopping? Ao longo dos anos na España de Franco houbo en distintos medios de comunicación (radio, revistas, prensa, televisión…) spots e campañas publicitarias cos mesmos obxectivos que hoxe en día: atopar compradores de todo tipo de artigos.
Aquí tes unha selección de variados e curiosos anuncios publicitarios, aproximadamente dende finais da Guerra Civil de 1936 ata a morte do ditador no 1975.
Explica, en primeiro lugar, por que escolliches esta tarefa e cal é o teu interese nesta temática concreta.
Publicidade española nos anos 50-60:
O obxectivo do traballo é visionar os anuncios e contestar ás seguintes cuestións en cada caso:
- Que produto ou servizo promociona o spot?
- Se procede, breve reseña da empresa responsable de dito produto. Cando se fundou? Existe todavía na actualidade?
- Análise estética (valora os elementos gráficos, o deseño, os personaxes e obxectos que contén ou se amosan, o eslogan ou frase publicitaria) É dun artista ou deseñador famoso?
- Nos casos posibles, fai un PowerPoint comparando en cada diapositiva o anuncio antigo cun anuncio do mesmo produto na actualidade.
- Busca e engade outros anuncios españois da mesma época e distintos aos seleccionados no traballo.
- Valoración persoal: se chamou a túa atención, se o coñecías dalgo, se che parece orixinal, simpático, soso, etc.
Non esquezas enviar os teus comentarios a: afachadoestevez@gmail.com
SECCIÓN ALIMENTOS E REFRESCOS:
SECCIÓN PRODUTOS DE LIMPEZA:
SECCIÓN ELECTRODOMÉSTICOS:
Carmen Sevilla, «La flamenca Yeyé» (Anuncio Familia Phillips, anos 60):
«Familia Philips, familia feliz», canturreaba unha novísima Carmen Sevilla nun dos anuncios máis famosos e míticos dos anos 60, animando á incipiente clase media española a comprar os electrodomésticos dispoñibles na España da época. Os televisores seguían sendo un obxecto de luxo, pero lavadoras ou neveiras enchían moitos dos fogares españois, iso sí, pagados relixiosamente con letras mensuais…
SECCIÓN PRODUTOS DE ASEO E COSMÉTICA:
SECCIÓN MODA E CONFECCIÓN:
SECCIÓN VARIADA:
Deja un comentario